LK Systems Våre nettsider Norsk
Lukk

Våre nettsider

FAQ

Nedenfor finner du svarene på de vanligste spørsmålene angående LK Systems sine produkter. Finner du ikke svaret på akkurat ditt spørsmål er du hjertelig velkommen til å kontakte oss.

Bør mobilen min være koblet til en 2,4 GHz wifi når jeg kobler min CubicSecure til wifi?

Det spiller ingen rolle hvilket WiFi du er koblet til på mobilen, men du må ha 2,4 GHz aktiv, ellers kan du ikke koble til CubicSecures hotspot.

CubicSecure har mistet wifi

Trykk på Connect-knappen en gang, enheten skal kobles til igjen. Hvis Connect begynner å blinke hvitt, har enheten mistet påloggingsinformasjonen. Bruk funksjonen Oppdater WiFi i MyLK-appen for å legge inn WiFi-detaljene på nytt. Du bruker også denne funksjonen hvis du vil endre WiFi som enheten er koblet til.

CubicSecure piper et langt pip

Alarmsignalet indikerer en pågående lekkasje. Trykk WATER ON/OFF èn gang for å bekrefte alarmen. Kontroller rørene og reparer lekkasjen. Når lekkasjen er reparert, trykker du på WATER ON/OFF en gang til. CubicSecure slår på vannet igjen.

Er det mulig å koble CubicSecure til en boligalarm?

Vi støtter for øyeblikket ikke denne funksjonen.

Er det mulig å koble en CubicSecure til to forskjellige påloggingskontoer?

Ikke akkurat nå, kommer i 2023.

Finnes det støtte for Home Assistans, Google Home, Apple Homekit og Homey?

CubicSecure støtter foreløpig ikke andre løsninger enn MyLK for å bruke produktet online. I fremtiden vil det være støtte for tilleggsløsninger, planen akkurat nå er støtte for Google Home, Apple Homekit og Homey. 

Foregår all kommunikasjon mellom app og enhet over internett, selv om enhetene er på samme nettverk? Kan CubicSecure og CubicDetector pares hvis de er på forskjellige nettverk?

All kommunikasjon skjer over internettet. Selv om CubicSecure og CubicDetector er koblet til forskjellige nettverk, kan de pares så lenge enhetene er regstrert til samme eier og eiendom.

Hva betyr trykktest i appen, og hva skjer da?

Når du trykker på trykktesten sender appen en bestilling om trykktest til vår backend, som så videresender den til CubicSecure. Kommunikasjone kan noen ganger ta opptil noen få minutter, avhengig av internettrafikk og gjeldende status til CubicSecure. Apparatet utfører testen hvis det ikke er gjennomstrømning , eller det har vært strømning de siste minuttene, ellers utsettes testen i 10 min. Hvis en kran åpnes i løpet av den tiden, utsettes testen ytterligere 10 minutter, og fortsetter til en 10-minutters periode uten gjennomstrømning har oppstått. Du kan ikke følge testen i appen, men fysisk på enheten vil ventilen stenge og STATUS LED vil blinke grønt. Testen tar omtrent et minutt, hvoretter ventilen åpnes igen. Hvis ingen mistenkt lekkasje oppdages, går ingen informasjon fra enheten tilbake til appen. Det vil si at du ikke ser noen endring eller informasjon i appen, men hvis trykktesten oppdager en mistenkt lekkasje, vil du motta et varsel, samt et varsel i appen, og enheten vil begynne å blinke gult. 

Hva skjer hvis du starter på nytt (trekker ut strømkabelen) etter at CubicSecure varsler om en lekkasje?

Hvis CubicSecure alarmerer om en lekkasje, og du trekker ut ledningen, vil alarmloggen tømmes, og alle pågående alarmer tilbakestilles. Måledataene gjenstår, men kontrollene mot de forhåndsinnstilte alarmnivåene starter på nytt.

Hvilke gjennomstrømninger kan CubicSecure måle?

CubicSecure kan måle vannføringer fra 6l/t til 4000 l/t. Merk at den integrerte trykksensoren kan oppdage mikrolekkasje under 6l/t når du utfører en trykktest (utføres automatisk en gang om dagen).

Viser 10 / 21